Vecka 41

Hej! Först vill jag passa på att tacka alla elever för ett trevligt resesällskap till Nationaloperan igår. Det var en mycket lyckad resa, vi fick uppleva en fin balettföreställning tillsammans! Det blev en sen kväll, men alla verkar glada och nöjda idag. I skrivande stund tittar barnen på en Pettson och Findus film, som är en del av vårt Smarta läsare projekt. Ni kanske kommer ihåg att jag berättade för er på föräldramötet att 1:ornas föräldrar får komma på besök till skolan under hösttterminen. Ta kontakt med mig så kommer vi överens om en besöksdag för er familj! För 2:orna börjar utvärderingssamtalen närma sig. I år har jag tänkt att ni får ta kontakt med mig så kommer vi överens om en tid som passar. På 2:an är också eleven med på utvärderingssamtalet. På måndag ska vi besöka biblioteket, kom ihåg att ta ditt lånekort med dig! Hälsningar, Anette